Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Τι γίνεται με το βοήθημα για τους ανέργους;

Είμαι πρώην συμβασιούχος του Δ.Αθηναίων! Για 8 χρόνια εργαζόμουν με μπλοκάκι και πλήρωνα εισφορά στον Ο.Α.Ε.Ε σαν ελεύθερος... επαγγελματίας, άσχετα που ήμουν κάτω από εξαρτημένη εργασία!
Το καλοκαίρι του 2011 μας έδιωξε ο Δήμαρχος Καμινης, για τους δικού του λόγους και από τότε είμαι στην ανεργία, όπως και χιλιάδες ακόμα συνάδελφοι. Κάναμε διακοπη επαγγέλματος στην εφορια, κλείσαμε βιβλία και ότι άλλο χρειαζόταν. Σαν ελεύθεροι επαγγελματιες, έτσι φαινόμασταν δηλαδή, δεν δικαιούμαστε επίδομα ανεργίας! Είχε έρθει ένα χαρτί από τον Ο.Α.Ε.Ε. για να πληρώσουμε 30 ευρώ υπέρ του ειδικού λογαριασμού ανεργίας με σκοπό την χορήγηση βοηθήματος σε περίπτωση διακοπής επαγγέλματος οπως χαρακτηριστικά ανέφερε! Πήγα στον Ο.Α.Ε.Ε. να ρωτήσω τι γίνεται. Ο προϊστάμενος εκει μου ειπε οτι ειναι για ενα τριμηνο βοηθημα για τους ανεργους ελευθερους επαγγελματιες χωρις να γνωριζει περισσοτερα και καλο θα ηταν λεει να ρωταγα στον Ο.Α.Ε.Δ. Πήγα και απο εκεί αλλά είχαν πλήρη άγνοια! Απο την στιγμή που μου ζητανε χρήματα την ώρα που ειμαι ανεργος και χωρις να ξερω σε ποια τσεπη θα πανε αποφάσισα να μην το πληρωσω μεχρι που να ξεδιαλυνει η κατασταση! Σήμερα που λετε μου ηρθε και αλλη ειδοποιηση απο Ο.Α.Ε.Ε. οτι πρεπει να το πληρωσω το 30αρι ή να κανω ρυθμιση! Και εγω τωρα σας ρωτω! Ποιος θα μπορεσει τελικα να μου πει τι συμβαινει, που θα πανε αυτα τα χρήματα? Ειναι για τους άνεργους ελευθ.επαγγελματίες όπως λενε και αν ναι ποτε θα το παρουμε εμεις αφου οι διευθυντες του Ο.Α.Ε.Δ. δηλωνουν αγνοια για το θεμα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου